Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
23-25 oktober, Madrid

Spanje: Nieuwe Flower & Garden Attraction bij de Fruit Attraction 2018

De tiende editie van de Fruit Attraction, die van dinsdag 25 tot donderdag 25 oktober gehouden zal worden, heeft een nieuwe ruimte ingericht voor de bloemen en sector. Deze ruimte zal de Flower & Garden Attraction gaan heten en heeft als doel om deelnemende bedrijven een internationaal verkoopplatform te bieden, alwaar diversiteit, innovaties en trends centraal zullen staan. 

De Flower & Garden Attraction wil de bloemen- en plantenbedrijven die de laatste jaren deel hebben genomen aan de Fruit Attraction meer zichtbaarheid bieden en ook nieuwe bedrijven de kans geven om mee te doen. De Flower & Garden Attraction reageert hiermee ook op de interesse die internationale bedrijven binnen de sector hebben in een deelname bij de Fruit Attraction 2018. De nieuwe expositieruimte is opgericht met twee redenen. Aan de ene kant willen ze de ontwikkeling van de huidige marketing kanalen binnen de binnenlandse markt promoten, zoals tuincentra en grotere distributiecentra. Aan de andere kant is het doel om een cultuur met een hogere bloemen- en planten verkoop te creĆ«ren binnen de Spaanse markt, die al tot een van de hoogste binnen de EU behoort. 

De Flower & Garden Attraction wil ook dienen als een internationale ontmoetingsplaats voor de commercialisatie tussen het vraag en aanbod binnen de bloemen- en plantensector. De Flower & Garden Attraction zal voordeel hebben van de synergie van de Fruit Attraction met zijn eigen identiteit en ruimte. De bezoekers van het evenement zullen ook hun voordeel kunnen doen met deze uitbreiding, omdat ze hierdoor ook weten welke bloemen en planten er op de markt zijn. Iedere exposant van de Flower & Garden Attraction kan profijt hebben van het programma van internationale kopers dat het evenement heeft opgezet. Hierbij wordt een klant/persoon, die van commercieel belang is, uitgenodigd en de kosten van hun reis en accommodatie worden door de organisatie betaald zonder enige kosten voor de exposant.

Directeur van het evenement, Raul Calleja: "De Flower & Garden Attraction is opgericht om op de juiste plekken en de juiste momenten bij te springen. Het rendement op de investering van deelnemende bedrijven is gegarandeerd. Dit zijn de stappen die genomen moeten worden om een dergelijk professioneel evenement op te zetten. Een ander belangrijk onderdeel is onze klantenservice. Door opnieuw te investeren in de bronnen van de Flower & Garden Attraction, benadrukken we hoe toegewijd we zijn aan de sector. 

De Flower & Garden Attraction zal uit twee grote expositieruimtes bestaan: een voor de productie en een voor de rest van de sector. Onder de deelnemende bedrijven zijn bijvoorbeeld bloemen- en plantenproducenten, groothandelaren, marketeers, producenten van substraat, bemestingen, zaden en fytosanitaire producten, accessoires, services en leveranciers. De Flower & Garden Attraction heeft ook een programma met activiteiten en presentaties met als doel om de trends, innovaties en ontwikkelingen binnen de markt te bespreken.

Voor meer informatie:
Intraservice
[email protected]
Publicatiedatum: