Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe campagne met Maxim Hartman: De plant als vrouwenmagneet

Mannenplanten, wat zijn dat eigenlijk? Via het consumentenmerk Mooiwatplantendoen.nl lanceert Bloemenbureau Holland een campagne waarin televisiemaker, presentator, groot planten- en vrouwenliefhebber Maxim Hartman het uitlegt. Aan de hand van zes woonplanten laat hij de Nederlandse man zien dat planten echte vrouwenmagneten zijn. Met dit initiatief deelt Bloemenbureau Holland de boodschap dat de consument zich lekkerder voelt met woonplanten om zich heen. Daar hoort ook de man bij, juist omdat ‘ie minder vaak voor zichzelf een woonplant aanschaft.


foto: Mooiwatplantendoen.nl

De ongetwijfeld spraakmakende campagne wordt gelanceerd in week 43. Gedurende drie weken worden zes filmpjes met ieder een eigen mannenplant verspreid in samenwerking met Maxim Hartman en diverse media. Lees het volledige artikel op: www.bloemenbureauholland.nl

 
Publicatiedatum: