Wonders of Amsterdam lanceert eerste collectie
Stijlvol totaalconcept
Wonders of Amsterdam is een nieuw lifestylemerk dat zich richt op hoogwaardige afzetmarkten, zoals bloemisten en conceptstores of andere locaties waar beleving een grote rol speelt zoals horeca of hotels. In nauwe samenwerking met handels-huizen biedt het merk meerwaarde voor zowel hun (online) shop als de detaillist. Het merk onderscheidt zich in bijzondere producten, verpakking, presentatie en co-creatie met geïnteresseerde afnemers voor unieke pr-campagnes (omgeving Amsterdam).
Nude & Lilac collection
De eerste collectie van het merk bestaat uit de Glorious Nude collection en de Glorious Lilac collection. De collectie sluit aan bij de interieur- en modetrends: warme, zachtroze, lila en donkerpaarse tinten met een gouden randje.
Lookbook
Tijdens de lancering is een online lookbook gepubliceerd. Deze uitgave van ruim 20 pagina’s brengt de nieuwe Glorious Collection in beeld.
De Glorious Collection wordt internationaal gepromoot met aansprekende pr-campagnes. De eerste campagne start rondom het thema Moederdag. Bloemisten en detaillisten krijgen een prachtige bijpassende geurkaars ter waarde van €14,99 bij de eerste bestelling voor Moederdag. Handelshuizen kunnen voor co-creatie rondom pr-campagnes contact opnemen met: Wonders of Amsterdam.