Fotoreportage: record aantal bezoekers op FHTF 2015
Klik hier voor de uitgebreide fotoreportage
Van linksboven, mee met de klok: Lyana Odinokaja, Henkjan van Essen en Jasja van Winkel van Dillewijn Zwapak; Erik Noordam, Han Opstal, Richard van Spronsen en Arjan Spaans van Van Iperen; Kees WaquƩ van Desch Plantpak met het nieuwe 'Hot & Spicy' concept; en Marco Stolze van MS Sales
Flink lopen
Standhouders waren overwegend positief, alhoewel enkelen zich afvroegen of het misschien niet een beetje te groot geworden is. Zelfs al komt men drie dagen dan nog is het praktisch onmogelijk alles te zien. Ter illustratie van de omvang: wilde men van de ene uiterste hoek naar de andere, dan legde men ongeveer 1 kilometer af.
Van linksboven mee met de klok: Cees Hoekstra, Lodewijk Hoekstra en Peter van der Pol, bij de lancering van 24/7 Green; Johan Heemskerk van Beekenkamp; Robert-Jan Kolster en Wouter den Hollander van Kolster en Peter van der Pol van Schoneveld Breeding.
Naast de vele opvallende stands waren er tal van noviteiten te bewonderen en presentaties bij te wonen in het FloraHolland House. Verschillende sprekers gingen in op trends in marketing, hoe groen bij de consument te brengen, het nieuwe 24/7 Green tv-kanaal werd er gelanceerd, de Hilleraad presenteerde er zichzelf en in zijn algemeenheid bleef het een doorlopend drukke ontmoetingsplek voor standhouders en bezoekers.
Klik hier voor de uitgebreide fotoreportage
Van linksboven, mee met de klok: Chris Biesheuvel, Nico Kiep, Arthur Zwinkels en Albert Kiep, hier samen in de stand van de Quality Flower Group; Henk van den Berg van Summerflowers; Carolien Klein en Marga Janus van Varinova en Daniel en Suzanne van Marjoland.