Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Consumenten willen meer keuze bij Aldi en Lidl

De Duitse consumenten vinden dat Lidl en Edeka in het afgelopen jaar de meest positieve assortimentsontwikkeling door hebben gemaakt, meldt de Duitse website markenartikel-magazin.de. Zo zegt 82 procent van de deelnemers aan een Duitse enquête dat het assortiment bij Lidl in de afgelopen jaren positief veranderd is. 80 procent zegt dit over Edeka.

Qua keuze/ assortimentsgrootte kunnen Lidl en Aldi volgens de enquête nog het meeste verbeteren. Zo zegt 48 procent van de ondervraagden dat zij zich in het algemeen meer keuze/ een uitgebreider assortiment bij Lidl en Aldi wensen. Bij Rewe wenst daarentegen slechts 28 procent van de ondervraagden nog meer keuze.



Publicatiedatum: