Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
najaarscampagne Fleurop zet in op alledaagse emotie

Boeketten voor goed gevoel

In een nieuwe najaarscampagne zet Fleurop de komende zes weken het laten blijken van waardering centraal. Er staan meer dan 1.100 Fleurop bloemisten klaar om waardering middels een prachtig boeket over te brengen. Het centrale thema van de campagne is: ‘Fleurop. Bezorgt een goed gevoel.’


fotocredit: Fleurop

Wakker schudden
Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager van Fleurop: “Gevoelens als liefde of dankbaarheid zijn herkenbaar voor iedereen. Maar vaak is drukte het excuus om je waardering voor de ander niet te uiten. Met onze campagne willen we Nederland wakker schudden en aanzetten om in actie te komen met… bloemen! Via Fleurop.nl bestel je snel een mooi boeket. Onze bloemisten zorgen dat jouw gevoel in het boeket wordt gelegd én goed aankomt.” Wanneer een boeket voor 14.00 uur wordt besteld, garandeert Fleurop ‘same-day-delivery’. Vakmanschap, kwaliteit, betrouwbaarheid en service vormen de basiswaarden van Fleurop.

Campagne
De najaarscampagne krijgt vorm in vier verschillende commercials die met name via de radiozenders Skyradio en Q-music veelvuldig te horen zijn. Van Slingerland: “Met de keuze voor radio zetten we in op een groot bereik en een hoge contactfrequentie. Daarbij is radio een intiem medium en met onze boodschap willen we dicht bij de consument komen. In bijvoorbeeld de auto tijdens de spitsuren kun je vaak één op één met de consument communiceren en de boodschap goed door laten dringen. Dit is precies wat we willen bereiken.” Fleurop produceert tevens rich media banners waarin de thema’s dankbaarheid, spijt en liefde naar voren komen. Ze zijn online te zien via diverse websites en social media als Facebook en Instagram.

Timing
De najaarscampagne van Fleurop loopt tot begin december 2016. Van Slingerland: “We kiezen bewust voor deze periode buiten de belangrijke momenten als Valentijn en Moederdag om te benadrukken dat je elke dag van het jaar je waardering tot uiting kunt brengen.”

bron: Fleurop

Publicatiedatum: