"Doel: onze klanten blijven verrassen"
“We hebben tot in detail naar onze klanten geluisterd en geïnvesteerd in onze organisatie en productontwikkeling. Ons doel is om iedere dag weer onze klanten naar volle tevredenheid te blijven verrassen,” aldus Mark de Krosse, Managing Director van Dillewijn Zwapak.
“De samenvoeging van Basics & Trends in de Dillewijn Zwapak organisatie heeft geleid tot een vereenvoudiging en verbetering van onze service. Klanten kunnen nu al hun benodigdheden onder een dak bestellen of dat nu in de winkel is, via onze accountmanagers of via onze geheel vernieuwde en overzichtelijke webshop. En de afhandeling van orders loopt nu ook - wel zo gemakkelijk - via een backoffice.”
Dat oog voor detail komt dit jaar - heel subtiel en creatief - ook terug in het
ontwerp van de catalogus 2017.
De nieuwe catalogus is gratis verkrijgbaar in de Dillewijn Zwapak winkels tijdens vakbeurzen als de Trade Fair of eenvoudig aan te vragen door een mailtje te sturen naar de verkoopafdeling, [email protected], o.v.v. Catalogus 2017.
Voor meer informatie:
Dillewijn Zwapak
Age Siebbeles
Manager Marketing & Communicatie
T: +31 297 354141
M: +31 (0) 6 535 100 51
E: [email protected]
www.dillewijn.nl