‘Always Kalanchoë’ zoekt samenwerking met UK-blogger Flowerona
VK-blogger ‘Flowerona’
Blogger Rona Wheeldon is één van de bekendste bloggers in de VK op het gebied van bloemen en planten. Onder de naam Flowerona is zij erg actief op de social media kanalen met een grote aantal volgers en fans op zowel Instagram, Facebook, Twitter, Pinterest, Google+ en YouTube.
#UnderTheKalanchoeSpell
Op 1 juli zijn Engelse bloemisten via social media opgeroepen om uiterlijk 22 juli hun mooiste beelden van bloeiende Kalanchoës te posten op Instagram met de hashtag #UnderTheKalanchoeSpell waarmee zij Kalanchoës voor een waarde van £300 kunnen winnen.
Always Kalanchoë
De vetplant Kalanchoë is, qua aantallen, de belangrijkste kamerplant in Europa en misschien ook wel de meest bekende plant. Sterk gewaardeerd om het enorme gebruiksgemak (Easy Care) en om de rijke kleuren en gebruiksmogelijkheden: voor binnen, maar vanaf 10 graden Celsius ook zeer geschikt voor buiten (Kalanchoë Garden). Steeds meer kwekers voorzien hun soorten, die speciaal geschikt zijn voor buiten, van het herkenbare label Kalanchoë Garden.
Gezamenlijke aanpak van alle Kalanchoë-telers
De campagne ‘Always Kalanchoë’ is een initiatief van de bijna 25 kwekers (lid van Royal FloraHolland) en de 5 veredelaars. Royal FloraHolland faciliteert, LTO Glaskracht Nederland verzorgt het secretariaat en Sense marketing & more is verantwoordelijk voor het projectmanagement van de campagne.
Meer informatie: www.kalanchoe.nl