Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
"Floralife introduceert campagne "Cut time instead of flowers"
Floralife heeft een nieuwe video geïntroduceerd genaamd "You can cut time...instead of flowers." De video is onderdeel van een campagne die de effectiviteit van de Express technologie voor transport en opslag uitlicht. Deze technologie zorgt ervoor dat snijbloemen op transport gevoed en gehydrateerd blijven zonder dat de stelen bijgesneden hoeven worden.
“Tijd is kostbaar en daarom zoeken we altijd manieren om tijd te besparen zonder in te leveren op kwaliteit," vertelt Sharon Mikulinski, marketing manager bij Floralife. “De Floralife Express technologie kunnen snijden in tijd in plaats van bloemen."