Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Schoon' ontbijtje bij Bouquetnet/Celieplant

Traditiegetrouw organiseerde Bouquetnet/Celieplant tijdens de Flora Holland Trade Fair een eigen Business ontbijt. Met als thema ‘Hoe schoon is schoon’ werden de relaties hartelijk ontvangen met een – hoe toepasselijk – biologisch ontbijt.

Vroege vogels

Net als vorige jaren nodigde Bouquetnet, Celieplant maar ook GreenChain en het vorig jaar overgenomen Bloominess haar relaties uit voor een gezellig ontbijt voorafgaand aan de Holland Flora Traid Fair. Vanaf 7.00 waren de genodigden welkom en werden ontvangen met een verse kop koffie.


Accountmanager Horst Winter bekeek het thema vanuit de perceptie van de klant

Hoe schoon is schoon

Terwijl iedereen zat te genieten van een biologisch ontbijt – dat voortreffelijk was verzorgd door het eigen team van Bouquetnet en Celieplant – kreeg iedereen een ‘autowashandschoen’ uitgedeeld. Directeur-eigenaar John Celie heette iedereen van harte welkom en vertelde wat deze gadget te maken had met het thema. John wilde de aandacht vestigen op het feit dat als we ‘schone’ planten en bloemen moeten gaan leveren, eerst kritisch naar onszelf moeten kijken.


Het Biologische ontbijt was verzorgd door het eigen team van Bouquetnet en Celieplant

“Was het vroeger heel normaal dat je de auto op straat stond te wassen en de wasstraat een verspilling was, is het vandaag de dag bijna crimineel als je de auto voor de deur met chemische middelen staat te soppen, terwijl in de wasstraat met biologische producten wordt gewerkt en het water wordt gerecycled,” aldus John.

Accountmanager Horst Winter legde daarna kort uit wat de perceptie is van de klant op het thema schoon. Vanuit een positie waar niemand zich bekommerde om bestrijdingsmiddelen liet hij zien dat we nu en in de toekomst ons volledig bezig moeten houden met de eisen – zoals die worden beschreven in de GlobalGAP - en ons worden opgelegd vanuit overheid en de klant.


De gasten genoten van een stevig ontbijt om met een goed gevulde maag de beurs te bezoeken.


Voor meer informatie:
Celieplant & Bouquetnet
Japanlaan 15
1432DK Aalsmeer
www.bouquetnet.nl / www.celieplant.nl
Publicatiedatum: