Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Orchideeënkweker Ronald Koeleman pitcht de circulaire orchidee

Ontzettend zonde, dat al die orchideeën, waar de keten anderhalf jaar overdoet om die van zaadje tot verkoopbare plant te maken, na een paar maandjes op de vensterbank worden weggegooid. Terwijl deze best nog een keer kunnen gaan bloeien.

Met dit in het achterhoofd kwam orchideeënkweker Ronald Koeleman op het idee van de circulaire orchidee. Op een goeie dag hoorde hij Antoine Heideveld van Het Groene Brein op BNR, de man die hij zocht om het idee handen en voeten te geven. Hij belde hem op en toen is het balletje gaan rollen. "Hij bracht mij met allerlei mensen in contact en nu, drie jaar later, zullen vanaf januari 300 winkels in Scandinavië beginnen met dit concept."

"Het mooi is dat het win-win-win is. Het milieu wint, de klant, die je bindt aan je bedrijf, wint, en wij als producent, want wij hebben een unique selling point."




Het filmpje is gemaakt door Eveline van Dijck van YOYMedia


Publicatiedatum: