Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

bloomon viert Kerst in Hudson's Bay

Speciaal voor de feestdagen heeft bloomon drie bijzondere pop-up-shop STUDIOS gecreëerd in Amsterdam, Rotterdam en Maastricht. De komende weken kunnen kersverse bloemen en hun fans elkaar in ‘real life’ ontmoeten in de warenhuizen van Hudson’s Bay. De twee merken slaan de handen ineen om de inspirerende lifestyle beleving te versterken.



Vandaag opent de eerste STUDIOS aan de Hoogstraat in Rotterdam; op 18 december volgen de warenhuizen aan het Amsterdamse Rokin en de Grote Straat in Maastricht. Te midden van de diverse lifestylemerken en inspirerende modecollecties van Hudson’s Bay zorgen de STUDIOS van bloomon voor een bijzondere kerstvibe. Met verse seizoensbloemen natuurlijk, maar ook met stijlvolle kerstcadeaus en goodies. Van vazen in alle soorten en maten, tot feestelijk verpakte giftcards en bloemenchocolaatjes. Daarmee zet bloomon extra in op lifestyle, waarvan bloemen een wezenlijk onderdeel zijn volgens het merk.



Workshops
Dat de DIY-trend daar een grote rol in speelt, is ook zichtbaar in de STUDIOS in Hudson’s Bay. Klanten kunnen in de winkel meedoen aan workshops kerstkransen maken – op zijn bloomons. Een tikje rebels, anders dan anders, en daardoor extra leuk. Onder begeleiding van een bloomon stylist kunnen liefhebbers zich een uur lang uitleven op hun eigen kerstversiering voor aan de muur of op tafel.

Inspirende lifestyle
“Wij denken dat Hudson’s Bay de perfecte plek is om te laten zien dat bloemen echt onderdeel zijn van een lifestyle,” zegt Paul Aguirre, director Concept & Content. “Als frisse nieuwkomers op de Nederlandse markt zet Hudson’s Bay hoog in met een uniek concept en divers en rijk aanbod. Daar passen onze bloemen heel goed bij. Zij zijn er nu drie maanden, wij drie jaar: ik denk dat we elkaar kunnen inspireren.”

bloomon STUDIOS in Hudson’s Bay
Rotterdam 11 - 27 december
Maastricht 18 - 27 december
Amsterdam 18 - 27 december

Voor meer informatie, zie bloomon.nl
Publicatiedatum: