Om de snijbloemencampagne 'We Hebben Meer Bloemen Nodig!' in Nederland extra te ondersteunen, zijn er op donderdag 11 oktober in Utrecht, Rotterdam en Amsterdam graffiti stukken van echte bloemen verschenen. De levensgrote bloemstukken toonden prikkelende kreten als ‘Meer Samen’, ‘Meer Lef’ en ‘Meer Lol' om de positieve effecten die bloemen hebben nog eens extra te benadrukken.
In Utrecht
De 3D kunstwerken waren twee dagen lang te bewonderen voor het publiek. Influencers, waaronder de populaire Gwen van Poorten van BNN, waren ingeschakeld om de boodschap op sociale media verder te verspreiden. Daarnaast was ook nationale pers aanwezig om zelf het positieve effect van bloemen te ervaren. Deze bijzondere activiteit leverde een aantal mooie publicaties op in onder andere het AD, de Telegraaf, Wendyonline en JAN magazine online.
In Rotterdam
De actie was onderdeel van de nieuwe internationale snijbloemencampagne ‘We Hebben Meer bloemen nodig!'. Deze campagne is de afgelopen twee weken volop in de media verschenen. Met de campagne wil Mooiwatbloemendoen.nl de consument vertellen welke positieve effecten bloemen teweeg brengen.
En in Amsterdam
bron: Bloemenbureau Holland