Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
6 en 7 maart

Concepten en noviteiten in World Horti Center tijdens Trade Fair

Gelijk met de Trade Fair van Royal FloraHolland in Naaldwijk presenteren 13 bedrijven in World Horti Center de nieuwste producten, concepten en duurzame ontwikkelingen op het gebied van chrysanten,  pot- en tuinplanten. Tijdens de open dagen op 6 en 7 maart zijn er de nieuwste concepten en trends op het gebied van duurzame verpakkingen te zien.

De trendbeurs is een samenwerking van participanten van World Horti Center: Air So Pure, Decorum Plants, Microflor, MNP Plants, Floricultura, Forever Plants, Optiflor, Royal Van Zanten, Schoneveld, Smit Kwekerijen, Stolk Brothers, Van den Bos Flowerbulbs en Zentoo.

De Trade Fair wordt gehouden op 6 en 7 maart van 9 tot 17 uur en is op steenworp afstand van de beurs in Royal FloraHolland. Pendelbusjes zorgen voor een efficiƫnte transfer tussen beide beurzen.

Lezing  Licence to produce? Licence to deliver!
Onder deze titel verzorgen Henri Potze, directeur Greenhouse Marketeers en initiatiefnemer van Benefits of Nature en Eva Dahlqvist, commercieel directeur van Van Dijk Flora een lezing op woensdag 6 maart om 15.00 uur. De lezing zoomt in op de ontwikkelingen van de maatschappij die sterkere aandacht heeft voor duurzame geteelde producten. Transparant ondernemen wordt steeds belangrijker voor spelers in de sierteelt. Hoe kunnen we belangrijke informatie over onze duurzame sector in de keten overbrengen? Henri Potze vertelt hoe een footprint berekening van een product in de gehele keten een middel kan zijn tot transparantie en hoe je duurzaamheid bij de klanten onder de aandacht kan brengen. Dahlqvist weet dat een aantal grote Duitse retailketens de lat ieder jaar een stukje hoger leggen. Zij vertelt over de voorwaarden die de (Duitse) retail stelt ten aanzien van duurzame productie.

Meer informatie over het programma en aanmelden: www.worldhorticenter.nl

Publicatiedatum: