Afgelopen vrijdagavond 31 mei waren de collectieve promoties ‘Always Kalanchoë’, ‘Anthurium Info’ & ‘Wissel van het Seizoen’ aanwezig op Dreamnight at the Zoo in Diergaarde Blijdorp.
Dreamnight at the Zoo is een jaarlijks speciale avond voor chronische zieke en gehandicapte kinderen in de Rotterdamse dierentuin. Op deze avond mogen deze kinderen met hun naaste familie gratis naar de dierentuin, waar die avond ook speciaal voor hen een groot aantal leuke extra’s acties zijn georganiseerd. Ook de drie collectieve promoties ‘Always Kalanchoë’, ‘Anthurium’ en ‘Wissel van het seizoen’ hebben zich met plezier ingezet met een Instagram-plantenhart bij het giraffenverblijf. De zieke en gehandicapte bezoekertjes konden samen met hun familie bij het hart een onvergetelijke Insta-selfie maken en posten op Instagram. Alle bezoekers kregen een gratis goodiebag met leuke plant mee en kunnen op Instagram toegangskaarten voor Diergaarde Blijdorp winnen.
Samen sterk
De drie collectieve promoties vinden het goed en belangrijk zich ook in te zetten voor acties met een sociaal doel. Tevens zien de drie productgroepen de meerwaarde met andere producten samen te werken.
Gezamenlijke aanpak telers
De voor deze actie samenwerkende FPC’s Kalanchoë, Anthurium & Outdoor zijn een initiatief van alle telers van deze producten die lid zijn van Royal FloraHolland. Voor meer informatie: zie kalanchoe.nl, anthuriuminfo.com & wisselvanhetseizoen.nl en op social media.