Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Takii trapt zomer af met ‘Sunrich – Van Gogh’s Favorite’

Takii trapt de zomer traditiegetrouw af met het uitdelen van Sunrich zonnebloemen. Vandaag, de dag waarop de astronomische zomer begint, worden rondom het Van Gogh Museum 1.000 mensen verblijd met dé ultieme zomerbloem. De uitdeelactie is de kick-off van een Sunrichcampagne rondom het thema ‘vriendschap’. De campagneduur loopt parallel aan de zomertentoonstelling van het Van Gogh Museum: ‘Van Gogh en de Zonnebloemen’.

‘Sunrich – Van Gogh’s Favorite’
Sinds 2015 is Takii, veredelaar van de befaamde Sunrich zonnebloemen, partner van het Van Gogh Museum. Uit de samenwerking is het ‘Sunrich – Van Gogh’s Favorite’ co-branding concept ontstaan. De rode draad van elke campagne binnen dit concept is het verspreiden van een hartverwarmende en authentieke boodschap van liefde, hoop en vriendschap, geïnspireerd door het bijzondere leven en werk van Vincent van Gogh. Het concept leent zich uitstekend voor groothandelaren, exporteurs en (online) retailers die een onderscheidende en inhoudelijke marketing campagne rondom Sunrich zonnebloemen willen creëren met unieke content.

De zonnebloem als verbinder
Deze zomer staat de ‘Sunrich - Van Gogh’s Favorite’ campagne in het teken van ‘vriendschap’. Met verschillende activaties zullen Takii en het Van Gogh Museum de zonnebloem inzetten als verbinder tussen mensen. De lancering start vanmiddag met het uitdelen van 1.000 Sunrich-zonnebloemen rondom het Van Gogh Museum in Amsterdam, een Takii-actie die traditiegetrouw elk jaar op de eerste zomerdag plaatsvindt. Voorbijgangers worden aangespoord een zonnebloem aan een dierbare te schenken als blijk van vriendschap. Een zomerse zonnebloemenwand bij de ingang van het museum dient als achtergrond voor een ieder die zijn vriendschap op camera wil vastleggen.

Alles over Van Gogh en de Zonnebloemen
De campagneduur loopt parallel aan de zomertentoonstelling van het Van Gogh Museum: ‘Van Gogh en de Zonnebloemen’. De expositie toont de bijzondere ontstaansgeschiedenis van het schilderij en de betekenis die de zonnebloem had voor Van Gogh. Met de bloemstukken die hij tijdens zijn verblijf in Parijs schilderde, sloot hij aan bij de Franse traditie van het bloemstilleven. In Parijs koos hij voor het eerst de zonnebloem als onderwerp, in landschappen en stillevens. In het Zuid-Franse Arles schilderde hij vervolgens zijn beroemde grote vazen met zonnebloemen, die verbonden raakten met zijn vriendschap met Paul Gauguin. De tentoonstelling 'Van Gogh en de Zonnebloemen' is van 21 juni t/m 1 september 2019 te zien in het Van Gogh Museum.

Klik hier voor een video van de uitdeelactie van vorig jaar.

Voor meer informatie:
Takii Europe
Hoofdweg 19
1424 PC De Kwakel
T: +31(0)297-345 700
F: +31(0)297-345 658
www.takii.eu

Publicatiedatum: