De tweede editie van online magazine Cinefleur is vrijdag 27 september gelanceerd. Ditmaal opgenomen en geproduceerd in Parijs, de stad der liefde. Met film, fotografie en fraaie vormgeving wordt de lezer meegenomen in ‘stories’. Verhalen over de connectie tussen bloemen, modern art en cosmetica.
Het belang van planten voor een stad als Parijs, maar ook persoonlijke verhalen van Parijse Eva Couve, een immigrante die flower design combineert met interieurontwerp en over Catherine Muller, met een bloeiende internationale bloemistenschool vlak achter het Louvre.
Deze herfst editie is mede mogelijk gemaakt door Decofresh, Royal van Zanten, Dümmen Orange en Air So Pure.
Cinefleur komt zes keer per jaar uit en wordt naar circa 70.000 nationale en internationale emailadressen verstuurd. Verder wordt op social media iedere editie door Cinefleur en haar partners gedeeld en gepromoot.
Wat Cinefleur volgens het team achter het magazine nog meer onderscheidt, is dat de content niet alleen in het magazine wordt ingezet. "Partners krijgen na lancering van het magazine de video’s en foto’s aangeleverd om in te zetten via hun eigen kanalen. Zo komen trends, genietmomenten, productontwikkelingen en inspirerende toepassingsmogelijkheden voor een groot publiek beschikbaar."
Voor volgende Cinefleur edities staan Frankfurt - de kersteditie -, net als Milaan, Liverpool en Gdansk op de planning.
Bekijk najaarseditie van Cinefleur op https://www.cinefleur.com/en_US/14684/208640/autumn_in_paris.html
Gratis abonneren kan via http://eepurl.com/gtNgcT
Voor meer informatie:
Cinefleur
0031 71-4085826
071-4085826
www.cinefleur.com
https://www.instagram.com/cinefleur/
https://www.facebook.com/cinefleur/