Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Trends en champagne: Koenpack opent nieuwe showroom

Gisteren opende Koen Pack op feestelijke wijze de nieuwe showroom. Voordat de champagne werd ontkurkt, hield Sandra Könings een lezing voor meer dan honderd genodigden over de trends en collectie voor 2020.

1000 m2
Na 12 jaar gebruik te hebben gemaakt van de oude showroom was het tijd voor een nieuwe. Buiten het feest rondom de nieuwe showroom, die 1000 m2 telt en daarmee maar liefst 600 m2 groter is dan de vorige, werd er stil gestaan bij het feit dat Koen Pack al ruim 23 jaar, elke jaar, nieuwe collecties ontwikkelt. "De nieuwe showroom is super en het is onze passie om elk jaar opnieuw op basis van de laatste trends mooie collecties te ontwikkelen voor onze klanten. Bloemen en planten nog mooier maken, daar ligt onze focus. We vinden het fantastisch dat we de opening en de lancering van de nieuwe collectie samen met onze klanten hebben mogen vieren", aldus Managing Director Koen Pack, Bas Berntsen.

Sandra Könings met Koenpack-eigenaren Koen en Cristol Broekhuizen 

Vijf thema's voor 2020
In de lezing voorafgaand aan de opening legde Sandra Könings, eigenaar Trendlogic, de connectie tussen de ontwikkelingen en trends die zij ziet in de wereld en de nieuwe 2020  collectie. Voor 2020 is Koen Pack uitgekomen op vijf nieuwe thema’s vol romantiek, natuur en kleur: Re-Earth, Re-Bloom, Re-Balance, Re-Tell en Re-Load. Deze collectie is ontworpen door de samenwerking tussen Dorien van den Berg, van Natural Styling en de Product Development afdeling van Koen Pack zelf. 

Een sfeerbeeld bij het thema Re-Balance. De andere sfeerbeelden zijn te vinden op de website.

Champagne
Na de lezing was het tijd voor de feestelijke opening door de eigenaren van Koen Pack, Koen en Cristol Broekhuizen. Er waren ruim 200 gasten aanwezig om de opening bij te wonen, waaronder ook de managers van de buitenlandse vestigingen in Canada, Amerika en Colombia. Ook waren er klanten uit Europa en Amerika aanwezig. De flessen champagne die op iedere tafel stonden, werden gelijktijdig ontkurkt, een feestelijke bedoening dus.

De champagne werd gecombineerd met een divers palet aan lekkernijen, aangezien het hele magazijn was omgetoverd in een Food-Truck Festival. De drankjes en de DJ ontbraken niet en het bleef nog lang gezellig in Amstelveen.

Voor meer informatie:
Koen Pack
De Loetenweg 8
1187WB Amstelveen
T: +31205452470
E: [email protected]
www.koenpack.com