Tijdens een 'energieke' personeelsbijeenkomst op 19 november in het World Horti Center lanceerden de fuserende kwekerijen Dijk van Dijk en De Bonfut de nieuwe naam: The Mastergrowers. Deze naam moet de gezamenlijke ambitie onderstrepen om verder uit te groeien tot high performance company en marktleider in kamerhortensia’s.
Robin van Dijk en Erik van der Valk onthullen de nieuwe naam
Afgelopen mei werd al bekend dat hortensiakwekers De Bonfut en Dijk van Dijk de krachten bundelen (zie bericht). Gezamenlijk groeit men naar 20 hectare productie en kan men, dankzij een complementair assortiment, de volle breedte van het kamerhortensia-schap in het hoge segment te beleveren.
De HAKA workshop werd verzorgd door: www.HAKAworkshops.nl
Energieke presentatie
Afgelopen dinsdag werd de naam intern gepresenteerd. Op de personeelsbijeenkomst werd een heuse HAKA-sessie gehouden, dat als doel had ieders innerlijke ‘master’ aan te wakkeren. En om deze boodschap de medewerkers nog eens extra in te peperen, kreeg iedereen een chocoladereep met de tekst 'We are all masters!' mee naar huis.
Medewerkers kregen alle ruimte om vragen te stellen omtrent de voortgang van de fusie en alle bijkomende praktische aangelegenheden.
De Tony Chocolonely reep met We are all masters!
Uitrollen
De nieuwe bedrijfsnaam wordt vanaf het komende seizoen operationeel. De verpakkingen van beide bedrijven blijven voorlopig nog wel hetzelfde. Ondertussen wordt er aan het nieuwe merk en een eenduidige uitstraling op het schap gewerkt.
De nieuwe bedrijfsnaam is, uiteraard in samenwerking met beide ondernemers, bedacht door Mirakuleus.