Tholen - Over de jaren is het assortiment en ledenbestand van MoreLIPS steeds verder gegroeid. Het merk, dat streeft naar een zo breed mogelijk pallet kamerplanten en met een gelikte uitstraling als totaalpakket in steeds meer retailschappen te vinden is, telt inmiddels 27 deelnemende kwekers en ruim 60 verschillende artikelen.
Joey Stalman, Helmer van Wezel, Vlasta Ziugzdaite en Menno van Es
De gestage groei hoopt men nu weer een extra boost te geven met de lancering van een nieuwe website. In een vijftal talen (NL/UK/DE/FR/IT, de grootste afzetgebieden van MoreLIPS ) vindt men een mooi overzicht van de kwekers en het assortiment, maar vooral ook een reeks voorbeelden van retail gerichte mixkarren.
MoreLIPS, dat onderdeel is van verkooporganisatie The Green Brand Factory (tot voor kort de Comfort Plant Group), heeft sinds een half jaar bovendien een extra teamlid op de verkoop: Vlasta Ziugzdaite. Zij gaat klanten oppakken in o.a. de Baltische staten, Rusland en Italië.
Grünen Tag is een begin dit jaar gelanceerd private label voor lijrijder J&N Blümen und Pflanzen, die enkele Duitse retailers belevert en wiens producten - afkomstig van maar liefst 27 verschillende kwekers - zich nu in het schap extra onderscheiden.
"De komende drie jaar zal het MoreLIPS concept doorgroeien op nieuwe markten én met nieuwe producten", belooft mede-eigenaar Helmer van Wezel. "Je kunt dan denken aan nog ontbrekende kamerplanten zoals bijvoorbeeld de Begonia. Daarnaast onderzoeken we de mogelijkheden een Vaste Planten lijn toe te voegen aan het MoreLIPS assortiment."
Voor meer informatie:
MoreLIPS
[email protected]
www.morelips.nl