Corelli – You deserve nothing less. Met deze nieuwe campagne brengt veredelaar Takii haar grootbloemige, gekartelde Lisianthus collectie onder de aandacht bij kwekers, exporteurs, groothandelaren én bloemisten. Met haar kleuren en vormen, brengt Corelli volgens de veredelaars 'elegantie, weelderigheid en een vleugje dramatiek in perfecte harmonie.'
Hoge sierwaarde
Het assortiment met de 'veelzijdige bloemen' bestaat uit verschillende rassen in een breed kleurenpallet, is van hoge kwaliteit en heeft een lange houdbaarheid, aldus Takii. "Door de beschikbaarheid van de charismatische Corelli in verschillende kleuren, kan de bloemist er alle kanten mee op. Corelli is eenvoudig met andere bloemen te combineren, wat haar de perfecte serie maakt voor een sierlijk boeket met een vleugje dramatiek."
Do it, be bold
In de campagne gaat Takii terug naar de stijlperiode van de barok, waarin componist Corelli leefde. De hoge sierwaarde van de Lisianthus collectie, maakt dat de romantiek en grandeur uit dit kunsttijdperk de hoofdrol speelt in de nieuwe branding van Corelli. Takii steekt de 17de eeuw in een “modern jurkje” en zet haar verhaal kracht bij door voor de fotografie gebruik te maken van een bijzondere locatie, waardoor de sierlijkheid en elegantie nog meer tot uiting komt. De brandstory, styleguide en de beelden worden beschikbaar gesteld voor kwekers, exporteurs, groothandelaren en bloemisten via de Corelli marketingkit. Deze is op te vragen via [email protected].