Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Bekendheid trosroos krijgt extra boost met lancering trendmagazine World of Sprayroses

Tholen - Afgelopen dinsdag vond in de Secret Garden Boutique in Aalsmeer de Meet & Greet World of Sprayroses plaats. Een groep handelaren, kwekers en andere belangstellenden vierden er de lancering van het Trendmagazine World of Sprayroses, een 100 pagina’s dik inspiratiemagazine dat de bekendheid en populariteit van trosrozen weer een extra zwiep moet geven.

Emma Coupe, tweede van links op de foto met o.a. Pascal Koelman, en rechts met de directie van Interplant Roses

Eregast was Emma Coupe, hoofd inkoop bij Marks en Spencer. Zij mag zich vanaf nu dé ambassadeur van de productgroep noemen, omdat zij naar verluidt zowel fan is als er graag veel van in het schap heeft. Ze nam het eerste exemplaar in ontvangst en hief er samen met de initiatiefnemers en het bezoek het glas op.

Voorbeeldpagina. Het magazine is hier online in te zien

Het magazine is een productie van Pascal Koeleman en Rudi Tuinman van 2Dezign en is gemaakt in opdracht van The World of Sprayroses, een stichting waarin Interplant Roses en hun kwekers zich verenigd hebben om de bekendheid van het product naar een grotere hoogte te tillen. “Je moet de consument blijven verrassen en bloemisten blijvend activeren”, weet Pascal. “Het Nederlandse bloemenvak weet dat als geen ander, een magazine als dit moet daar een bijdrage aan leveren.”

Secret Garden Boutique
De Secret Garden Boutique is een ‘pop-up lifestyle center’, die is ingericht in de kas van Pardum Flower Company. In de showroom vindt men verse bloemen en planten, die gecombineerd worden met en breed scala aan home deco producten zoals potten, vazen en andere decoratiematerialen. De shop is eveneens ingericht door 2Dezign. Voor meer informatie of het plannen van een bezoek klikt u hier.

Vraag gratis exemplaar op
In het magazine worden de mooiste trosrozen gecombineerd met alle mogelijke deco producten in schitterende kleurencombinaties. Er zijn niet minder dan 10.000 nummers geprint, geïnteresseerden sturen een mailtje naar Pascal ([email protected]) en krijgen gratis een aantal exemplaren (zoveel je wilt maar binnen redelijke grenzen) opgestuurd.