Linflowers presenteert een nieuwe huisstijl dat de rijke geschiedenis van het bedrijf, dat bestaat sinds 1880, weerspiegelt en de kernwaarden van vakmanschap, familiebedrijf en kwaliteit benadrukt.
Het vernieuwde familiewapen van Linflowers symboliseert de drie generaties en benadrukt passie en toewijding. Leendert, derde generatie en al acht jaar werkzaam binnen Linflowers: "We zetten voortdurend in op vernieuwing, niet alleen op het gebied van kwaliteit, maar in alle facetten. Momenteel testen we de vacuümkoeling als een effectievere methode om de kwaliteit van onze troschrysanten te waarborgen. Als deze methode succesvol blijkt, zullen we deze oplossing op al onze locaties uitrollen.”
De nieuwste locatie richt zich voornamelijk op de teelt van Baltica en sinds kort ook de Altaj-chrysanten, een soort met veelbelovende eigenschappen zoals uitstekende transportzekerheid, een goede vaaslevensduur en frisse bloemen. Linflowers streeft naar de perfecte balans tussen klantbehoeften en de stabiliteit van hun producten, met als doel hoogwaardige bloemen te leveren die langdurig in de keten passen.
Op de Trade Fair in Aalsmeer (standnummer 3.2) is de nieuwe uitstraling te bewonderen. De nieuwe positionering en uitingen zijn tot stand gekomen dankzij een samenwerking tussen Linflowers, Royal Flora Holland (verbinder), Studio Blauw (creatie) en DVR (content).
Voor meer informatie:
Linflowers
De Lange Morgen 10
5313 BB Nieuwaal
https://linflowers.com/