Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"De flexibiliteit van Select Delivery bespaart ons kosten"

Met Select Delivery krijgen kopers steeds meer mogelijkheden om het aflevermoment te bepalen. Kopers kunnen nu per dag en per koperplaat beslissen of ze een tijdvak willen activeren. Alex van Duyn van Lion Fleurex maakt hier sinds kort ook gebruik van. Bij Royal FloraHolland vertelt ze: "Voor één van onze koperplaten gebruiken we Select Delivery en dat voor twee dagen in de week. Die flexibiliteit is handig en bespaart ons kosten."

Lion Fleurex maakt al sinds de pilot gebruik van Select Delivery voor Klokvoorverkoop, vertelt Alex. “Toen het overging naar een betaalde dienst hebben we het op een gegeven moment uit gezet, omdat we niet al onze handel op alle dagen vroeg nodig hebben.”

De optie om per koperplaat Select Delivery aan te zetten bood dan ook uitkomst, zegt hij. “We merkten dat we voor één specifieke eindklant wel graag de handel met zekerheid vroeg wilden hebben. Dit is een websitebedrijf en zij hebben de handel gewoon vroeg nodig. Nu het mogelijk is om Select Delivery per koperplaat aan te zetten, nemen we de dienst weer af voor twee dagen in de week voor deze koperplaat. Dat scheelt enorm in onze kosten.”

Zelf aan het roer
Het grootste voordeel is volgens Alex dat men zelf kan kiezen voor wie en voor welke dagen men de handel vroeg in huis heeft. “Maandag is altijd een lastige dag, omdat je weinig voorraad hebt staan na het weekend. Het heeft dus positieve gevolgen voor onze processen dat we voor die dag Select Delivery aan kunnen zetten.”

Wensen voor de toekomst heeft Alex ook: “Ik wil de handel eigenlijk nog steeds zo vroeg mogelijk geleverd krijgen, maar dat is niet reëel. Wat mij wel enorm zou helpen is als Select Delivery Priority* beschikbaar wordt in Aalsmeer. Dan zouden we de aankopen daar direct vervoeren naar Naaldwijk en hebben we alles snel binnen.”

Voor meer informatie:
Royal Flora Holland
Tel: 088 789 89 89
www.royalfloraholland.com

Publicatiedatum: