Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Holex lanceert nieuwe brochurelijn

Vorige week heeft Holex haar nieuwe brochurelijn gepresenteerd. Tijdens de IFTF in Vijfhuizen van 8 tot 10 november konden bezoekers deze bekijken in stand B2.43. De nieuwe brochurelijn is ontwikkeld om verder gestalte te geven aan de ‘Connecting Continents’ strategie.

“Met de lancering van deze nieuwe brochurelijn rollen we onze Connecting Continents strategie nog verder uit. Door het aanbod en de mogelijkheden van alle kantoren bij elkaar op papier te zetten, wordt het voor ons publiek nóg duidelijker dat men bij Holex terecht kan voor een wereldwijde totaaloplossing wat betreft bloemeninkoop en verkoopondersteuning”, zegt Paul Hoogenboom, Managing Director van Holex Flower.



“Mensen zijn inmiddels bekend met Holex USA, ons kantoor in Miami, en ook steeds meer met Holex China, gevestigd in Shanghai. Nu zijn we bezig om ons kantoor in Quito, Holex Ecuador, meer bekendheid te geven. Het loont voor veel groothandelaren om te bekijken welke directe lijnen we aan kunnen bieden vanuit dit kantoor. Niet alleen is dit kostentechnisch en qua duurzaamheid interessant, ook ontzorgen we klanten door alle service in één shop aan te bieden. De brochures presenteren dit verhaal op een toegankelijke en transparante manier.”

“Het bloemenboekje, maar dan in Holex-stijl”
De nieuwe brochurelijn bestaat uit een drietal brochures, die alledrie zijn vormgegeven in een nieuwe huisstijl.

In de eerste brochure met als titel ‘All about our products’ is informatie van de meest populaire producten te vinden. Handig is dat het eerste gedeelte van de brochure een overzicht biedt over welke producten er per maand populair zijn. “We hebben dit gedaan omdat we zien dat de ‘What’s in Season’ categorie op onze webshop erg veel bezocht wordt. Men gebruikt dit om te zien welke producten er gebruikt kunnen worden bij geplande events”, aldus Fleur Cornelissen, Marketing Manager Holex Flower.



Het tweede gedeelte van de brochure biedt informatie over meer dan 50 productgroepen. Fleur Cornelissen: “Deze brochure is voor iedereen die werkzaam is binnen de bloemenbranche heel bruikbaar. Naast productinformatie en beschikbaarheid kan men ook goede foto’s van de meest populaire rassen van elke productgroep vinden. De meer dan 1.500 foto’s, die we overigens allemaal in eigen beheer hebben gemaakt, zorgen voor een prachtig resultaat. Eigenlijk een geüpdatete versie van het welbekende bloemenboekje van de veiling, dat nu helaas niet meer gemaakt wordt, maar dan in Holex-stijl.”

De brochure ‘All about our company’ vertelt lezers over verschillende kantoren van Holex, en wat deze kunnen betekenen voor groothandelaren, mass market suppliers en e-commerce bedrijven wereldwijd. De derde brochure is bestemd voor bloemist en eventplanner en geeft uitleg over het HLX Direct programma dat Holex aanbiedt via haar groothandelsklanten. Fleur Cornelissen: “De heldere look & feel van de drie brochures sluit mooi aan op onze online identiteit en is weer helemaal van vandaag.”

“Brochures zorgen voor synergie tussen kantoren”
Medewerkers van alle Holex kantoren waren aanwezig op de IFTF beursstand. Er was vertegenwoordiging van zowel het hoofdkantoor in De Kwakel, Nederland, als van Holex USA uit Miami, Holex China uit Shanghai en Holex Ecuador uit Quito. Paul Hoogenboom: “De synergie die we de afgelopen week voelden tussen collega’s van de verschillende kantoren, werd alleen maar versterkt door het feit dat de bezoekers van de beurs de brochures zo enthousiast ontvingen. We kunnen meteen in gesprek gaan als een geïnteresseerde meer wil weten over een bepaald onderwerp, en kijken welke locaties hiermee kunnen helpen.”

Voor meer informatie:
Holex
Magnolia 3
1424 LA De Kwakel
Tel: +31 6 83 526 296
[email protected]
www.Holex.com

Publicatiedatum: