Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Plantion start rozencampagne met Meet & Greet

De komende weken staan rozen bij Plantion extra in het spotlicht. Dit begon vanochtend met een speciale Meet & Greet. Enthousiaste rozenaanvoerders presenteerden hun assortiment en gingen hierover met inkopers in gesprek. Veel kopers maakten gebruik van deze unieke kans om op één plek zoveel variëteiten te zien en informatie te krijgen over de nieuwste rozentrends.

In de expositieruimte van Plantion waren fraaie presentaties te zien van maar liefst vijftien rozenkwekers, te weten SK Roses, Meijer Roses, Rosa Plaza, Marjoland, Holla Roses, Zuurbier & Co, Bernhard Roses, Everflora, Dale Tiara, Panocal, Van der Hulst Rozenkwekerijen, Rozenkwekerij H. Bruinen, Van den Berg Roses, Fresh Gold Kenya Limited en Welyflor. Het merendeel van hen was ook persoonlijk aanwezig om vragen van kopers te beantwoorden.

De Meet & Greet vormde de aftrap van een bredere campagne om rozen onder inkopers te promoten. Zo deelt Plantion de komende tijd wekelijks een video van een rozenkweker op social media. Op die manier wil Plantion kopers meenemen in het verhaal achter de roos. Meer informatie over het rozenaanbod van Plantion is te vinden op de website.

bron: Plantion

Publicatiedatum: