Met het leveren van bloemendozen en -hoezen levert Argos een assortiment verpakkingen en beschermende materialen aan Linflowers. "Vanaf het allereerste moment is er sprake geweest van een nauwe samenwerking tussen ons," vertelt Sander de Hoog, accountmanager bij Argos aan.
Nieuwe huisstijl vraagt om nieuwe verpakkingen
De samenwerking tussen Argos en Linflowers kwam ongeveer drie jaar geleden van de grond en beleefde een voorlopig hoogtepunt met de introductie van de nieuwe huisstijl op de Trade Fair in Aalsmeer. "De frisse nieuwe stijl, ontworpen door Studio Blauw uit Honselersdijk, gekenmerkt door de donkerblauwe kleur in combinatie met helderwit en het gouden familiesymbool, straalt kwaliteit en kracht uit. Wij hebben deze nieuwe huisstijl geïmplementeerd in hoogwaardige bloemendozen en kwalitatieve chrysantenhoezen. Met de hoogwaardige bloemenhoes zorgen we voor de juiste bescherming tijdens opslag en transport en krijgen de chrysanten de presentatie die ze verdienen."
Promotiedoos
Naast de vernieuwde bloemendoos heeft Linflowers ook gekozen voor een speciale promotiedoos als extra promotiemiddel voor hun nieuwe huisstijl. Deze promotiedoos – "Het is gewoon kunst", weet Leendert van Tuijl, locatiemanager bij Linflowers – zal de komende periode zijn weg vinden naar de verschillende relaties van Linflowers.
Voor meer informatie:Argos
Sander de Hoog
Nieuweweg 10
2675 BC Honselersdijk
sierteelt@argos.nu
www.argos.nu