Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Dutch Flower Group viert 25-jarig bestaan

Op 20 juni vierde Dutch Flower Group (DFG) haar 25-jarig jubileum. Om deze mijlpaal te vieren kwam een gezelschap van meer dan 400 kwekers, leveranciers, klanten en partners bij elkaar in de SugarFactory om samen het glas te heffen.

CEO van DFG Jan van Dam blikte terug op de afgelopen 25 jaar en bracht een toast uit

In 1999 is Dutch Flower Group ontstaan vanuit een fusie tussen de bloemen- en plantenbedrijven OZ Group uit Aalsmeer en Van Duijn Groep uit Naaldwijk. Inmiddels is DFG uitgegroeid tot een internationale familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven.


Liesje Schreinemacher

Op het feest hield Liesje Schreinemacher, minister van Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking, een speech waarin zij sprak over het belang van internationale handel en duurzaamheid en prees zij het ondernemerschap en de duurzaamheidsinspanningen van het bedrijf.


Het panel

Daarna volgde een paneldiscussie o.l.v. CMO Marcel Zandvliet, waarbij Arne Bac (Rabobank), Adri Bom-Lemstra (Glastuinbouw Nederland), Boyd Muijs (Lidl International) en Hugo Noordhoek Hegt (Dümmen Orange) aanschoven. Ze bespraken de belangrijkste thema's in de sierteelt.


Futurist Christian Kromme

Futurist Christian Kromme sloot het plenaire programma af met een blik op de toekomst, gevolgd door een gezamenlijke toost en diner.

Voor meer informatie:
Dutch Flower Group
www.dfg.nl

Publicatiedatum: