Op 20 juni vierde Dutch Flower Group (DFG) haar 25-jarig jubileum. Om deze mijlpaal te vieren kwam een gezelschap van meer dan 400 kwekers, leveranciers, klanten en partners bij elkaar in de SugarFactory om samen het glas te heffen.
CEO van DFG Jan van Dam blikte terug op de afgelopen 25 jaar en bracht een toast uit
In 1999 is Dutch Flower Group ontstaan vanuit een fusie tussen de bloemen- en plantenbedrijven OZ Group uit Aalsmeer en Van Duijn Groep uit Naaldwijk. Inmiddels is DFG uitgegroeid tot een internationale familie van meer dan 30 gespecialiseerde handelsbedrijven.
Liesje Schreinemacher
Op het feest hield Liesje Schreinemacher, minister van Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking, een speech waarin zij sprak over het belang van internationale handel en duurzaamheid en prees zij het ondernemerschap en de duurzaamheidsinspanningen van het bedrijf.
Het panel
Daarna volgde een paneldiscussie o.l.v. CMO Marcel Zandvliet, waarbij Arne Bac (Rabobank), Adri Bom-Lemstra (Glastuinbouw Nederland), Boyd Muijs (Lidl International) en Hugo Noordhoek Hegt (Dümmen Orange) aanschoven. Ze bespraken de belangrijkste thema's in de sierteelt.
Futurist Christian Kromme
Futurist Christian Kromme sloot het plenaire programma af met een blik op de toekomst, gevolgd door een gezamenlijke toost en diner.
Voor meer informatie:
Dutch Flower Group
www.dfg.nl