Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Inspiratie voor de groenspeciaalzaak

Home & Garden Inspirations, promotie van kas tot kassa

Horti Experience lanceert een nieuw promotieplatform waarmee de kas met de kassa wordt verbonden: Home & Garden Inspirations.

De primaire doelgroep van het platform is volgens initiatiefnemer Marco van de Koppel van Horti Experience de inkoper en verkoper die werkzaam is bij de groothandel, bloemist, het tuincentrum, de bouwmarkt, woonwinkel of de arrangeur. De verkoopmedewerkers zijn door hun directe contact met de consument dé ambassadeur van de bloemen, kamerplanten, buitenplanten en lifestyle producten die door veredelingsbedrijven, kwekerijen en leveranciers verhandeld worden.

Omdat de medewerker op de winkelvloer doorgaans niet de bezoeker is van beurzen als de Royal FloraHolland Trade Fair, Flower Trials, Plantarium|Groen Direkt of de IPM Essen moet de sector deze potentiële ambassadeurs op een andere manier proberen te bereiken. Horti Experience wil met Home & Garden Inspirations een online oplossing bieden waarmee ze content toegankelijk maken die 24/7 en 365 dagen/jaar beschikbaar is via de telefoon of tablet waarmee men werkt in de groenspeciaalzaak in binnen- en buitenland.

Voor meer informatie:
Marco van de Koppel
Home & Garden Inspirations
06 15 85 58 11
[email protected]
www.homegardeninspirations.com

Publicatiedatum: