Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

10e Sierteelt Marketing Event op 26 september

Op 26 september vindt de tiende editie van het Sierteelt Marketing Event plaats, georganiseerd door NIMA Foodchain & Agrimarketing . De eerste sprekers van de parallelsessies die gehouden zullen worden zijn inmiddels bekend.

Deze editie staat vooral in het teken van vooruitgang met het thema 'Marketing & Sales Synergie: de Route naar 2030'. Keynote speaker, Pieter Kopmels, voorzitter van de NIMA – Community B2B en Head of Global Marketing bij Envalior (voorheen DSM), deelt zijn expertise hierover met de deelnemers.

Daarnaast is er een forumdiscussie met vertegenwoordigers uit alle schakels van de sierteeltketen. Samen bespreken zij de toekomst van Marketing & Sales richting 2030. Dagvoorzitter is Luuk Ros, MT-lid van NIMA.



Programma
13.00 uur | Rondleiding

14.00 uur | Inloop & Ontvangst met koffie/thee

14.30 uur | Opening

14.40 uur | Key Note speaker Pieter Kopmels

15.15 uur | Forumdiscussie onder leiding van Luuk Ros
Samen bediscussiëren vertegenwoordigers uit alle schakels van de sierteeltketen de toekomst van Marketing & Sales: Samen naar 2030!

16.30 uur | Korte break met een snack

17:00 uur | We kijken terug met 'The Best Of'
Hier kun je kiezen uit zes presentaties verspreid over drie parallelrondes. Deze sessies worden gegeven door de best beoordeelde sprekers van onze afgelopen negen Sierteelt Marketing Events.

Parallelsessie 1: Hans van der Meulen van de Digital Marketing Lounge neemt ons mee in de vijf stappen van digitale transformatie voor marketing en hoe deze stappen nu en in de toekomst ingezet kunnen worden.

Parallelsessie 2: Matt van der Poel, Chief eXperience en eXpedition Officer bij Planet 9m2, deelt zijn inspirerende inzichten over 'experience & transformation marketing'. In zijn enthousiaste verhaal neemt hij ons mee in de wereld van ervaringsgerichte en transformerende marketingstrategieën, en hoe deze een blijvende impact kunnen hebben op zowel klanten als bedrijven.

Parallelsessie 3: Loek Wermenbol, Retail Strategy Director bij First Impression Audiovisual, geeft een presentatie over hoe je door strategisch het juiste startpunt te bepalen, op 10 verschillende punten tastbare verbeteringen kunt realiseren door middel van slimme digitale oplossingen. Hij deelt de nieuwste ontwikkelingen en inzichten die bijdragen aan een verbeterde klantbeleving en operationele efficiëntie.

Parallelsessie 4: Wilco Verdoold, Register Marketeer, strateeg, geek, auteur, spreker en docent aan de Hogeschool van Amsterdam, geeft een presentatie over de stand van zaken van AI in marketing. Hij bespreekt de laatste ontwikkelingen en kijkt vooruit naar de trends op de lange termijn, waarbij hij inzicht biedt in hoe AI de marketingwereld blijft transformeren en wat we in de toekomst kunnen verwachten.

Parallelsessie 5: Mattijs Bodegom, Marketing Communications Manager bij Koppert, deelt de do's and don'ts van de recente rebranding van het bedrijf. Hij bespreekt de voortgang en veranderingen sinds zijn eerdere presentatie, en geeft waardevolle inzichten in wat wel en niet heeft gewerkt tijdens het rebrandingproces.

Parallelsessie 6: volgt z.s.m.

18.30 uur | De Eerste Enige Echte Sierteelt Pubquiz onder leiding van de Quiz Brothers

19.00 uur | Speciaal voor deze bijzondere 10e jubileumeditie serveren wij een: 'Walking Dinner'

21.00 uur | Einde Sierteelt Marketing Event

Tickets bestellen kan hier.

Indexfoto: editie 9 van het Sierteelt Marketing Event.

Publicatiedatum: