Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"HortiContact straalt warmte en gezelligheid uit"

De glastuinbouwbeurs HortiContact heeft zijn huisstijl compleet vernieuwd. Dat betekent onder meer een nieuw logo en een make-over. Volgens de organisatie weerspiegelt de nieuwe uitstraling de warmte en het vakmanschap van de glastuinbouwsector.



'We hebben achter de schermen hard gewerkt aan de vernieuwde huisstijl en daarmee de uitstraling van HortiContact. Alles is vernieuwd: van de website en social media tot e-mails en plattegronden. We zijn erg trots op het eindresultaat en konden ook niet langer wachten om het met de sector te delen. Het oude logo was aan vervanging toe. De warmte en gezelligheid van HortiContact zie je nu veel beter terug in de mooie en warme kleuren in het nieuwe logo', zegt Lucas van't Hof namens beursorganisator Easyfairs Nederland.

Met de lancering van deze nieuwe huisstijl is een volgende stap gezet richting de komende editie die gepland staat als vanouds in februari: 18 t/m 20 februari 2025. Eerder maakte de organisatie al de hoofdthema's voor 2025 bekend: Toekomst van glastuinbouw, Energie & Duurzaamheid en Opleiding & Arbeid. Binnenkort onthult de organisatie meer details over het programma en nieuwe initiatieven op de beursvloer.

Voor meer informatie:
HortiContact
Franklinweg 2
4207 HZ Gorinchem
Tel: +31 (0) 523 289 813
www.horticontact.nl

Publicatiedatum: