Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Stolk

"We willen de schoonheid van onze planten en de passie voor de natuur nóg meer uitdragen"

Stolk introduceert zijn vernieuwde logo en huisstijl op de komende Trade Fair. Met de pay-off 'Grow 4 More' onderstreept Stolk de inzet voor kwaliteit, duurzaamheid en samenwerking.

Volgens het bedrijf draait bij Stolk alles om vakmanschap en de relaties met medewerkers, leveranciers en klanten. "Onze vernieuwde identiteit weerspiegelt ons streven om elke dag een stap extra te zetten," aldus, Corstiaan Stolk, algemeen directeur bij Stolk. "We willen de schoonheid van onze planten en de passie voor de natuur nóg meer uitdragen."

De collectie van Stolk omvat kamerplanten, zoals de Calathea, de Spathiphyllum Diamond, de Cupressus Goldcrest en de Guzmania. Deze planten brengen niet alleen natuur naar binnen, maar voldoen ook aan de groeiende vraag van klanten naar kwaliteit en innovativiteit.

"Bezoekers van de Trade Fair zijn van harte welkom op onze stand (E.14) om de vernieuwde stijl en ons assortiment te ontdekken. Together we grow for more quality, people and plants."

Voor meer informatie:
Stolk

[email protected]
https://stolkbv.nl/

Publicatiedatum: