VannoVa kondigt de introductie aan van een compleet vernieuwde bloemenhoes en exportdoos. De nieuwe verpakkingslijn, in matzwart en voorzien van het VannoVa-logo met diamantvorm, wordt voor het eerst gepresenteerd tijdens de Trade Fair in Aalsmeer. De introductie van deze luxe verpakking sluit aan bij VannoVa's voortdurende streven naar kwaliteit en klasse. Eind november zullen de nieuwe hoezen officieel in de markt worden gezet, maar bezoekers van de Trade Fair kunnen alvast exclusief kennismaken met de vernieuwde uitstraling op stand 10.1.
De vernieuwde verpakking is een verdere verfijning van de VannoVa-huisstijl, die begin 2023 opnieuw werd gelanceerd met een sterke focus op herkenbaarheid en traceerbaarheid. Net als bij de vorige huisstijl blijft de herkomst van de chrysanten transparant dankzij een subtiel kleurdetail op elke hoes, waarmee direct zichtbaar is welke VannoVa-kweker het product heeft geleverd. Het vertrouwde gouden diamantlogo, dat staat voor topkwaliteit en exclusiviteit, vormt opnieuw een centraal element, terwijl de nieuwe matzwarte uitvoering de verpakking een luxe uitstraling geeft die volgens het bedrijf past bij het hoogwaardige karakter van het merk.
Leon Kuijt, commercieel directeur van VannoVa: "Onze vernieuwde verpakking is een weerspiegeling van de waarden waar VannoVa voor staat: klasse, consistentie en kwaliteit. Door de elegante matzwarte afwerking en het vertrouwde VannoVa-logo met diamantvorm creƫren we een luxe uitstraling die onze klanten direct herkennen. De nieuwe verpakkingen onderstrepen de premiumkwaliteit van onze bloemen en bieden een eigentijdse look, die helemaal past bij de verwachtingen van onze afnemers."
Bezoek VannoVa op de Trade Fair Aalsmeer (5-7 november), stand 10.1.
Voor meer informatie:
VannoVa
[email protected]
https://vannova.nl/