Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Succesvolle introductiecampagne voor Limonium ‘Skylight’"

Klaver Flowers heeft hun nieuwste Limonium-variëteit 'Skylight' geïntroduceerd. De actie rondom Skylight heeft volgens het bedrijf veel enthousiaste reacties opgeleverd. OZ-Hami was de gelukkige prijswinnaar en kreeg een glanzende auto voor de deur. Ook inkopers bij Agora Groep en H. Star Bloemengroothandel kregen deze 'klaar terwijl je werkt' autowasservice.

De afronding van de lanceringscampagne viel samen met Klaver Flowers' deelname aan de Trade Fair. Gert-Jan Klaver, algemeen directeur van Klaver Flowers lichtte toe: "Het was goed om met onze klanten met een glimlach terug te kijken op de campagne van 'Skylight' en met hen in gesprek te gaan over ons totale Limonium-assortiment van 10 variëteiten. Ook de uitbreiding van ons aanbod in de Virtuele Marktplaats met Lelies kwam veelvuldig aan bod."

Voor meer informatie:
Klaver Flowers
0725710433
[email protected]
www.klaverflowers.com

Publicatiedatum: