Afgelopen week was er veel belangstelling voor Love for Lillies tijdens de Trade Fair Aalsmeer. Het promotiecollectief van 70 Nederlandse leliekwekers bracht handelaren en vakbezoekers samen met een mix van interactieve activiteiten, gericht op het benadrukken van de veelzijdigheid en aantrekkingskracht van de lelie.
De grootste publiekstrekker op de stand was een grijpmachine. Bezoekers konden exclusieve Love for Lilies-merchandise winnen, zoals hoodies, poloshirts en mini-trucks. Naast de grijpmachine bood het 'Truth or Dare'-interviewformat extra interactie. Bezoekers werden in lijn met de 'Not Grown to Be Subtle'-campagne uitgedaagd om direct hun affiniteit met de lelie te tonen. Deze interviews leverden allerlei persoonlijke reacties op, die via de Love for Lilies-communicatiekanalen worden gedeeld.
Fysiek en digitaal versterken elkaar
Met deze mix van fysieke en digitale activaties vergroot de Love for Lilies-promotiecampagne haar zichtbaarheid en impact. Love for Lilies is het promotiecollectief van 70 Nederlandse leliekwekers met een duidelijke missie: de kwaliteiten van de lelie – van geur en kleur tot bloemgrootte – zichtbaar maken in de markt. De 'Not Grown to Be Subtle'-campagne brengt de eigenschappen van de lelie onder de aandacht van vakbloemisten en handelaren in Nederland, Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.
Bron: Love for Lilies.com