Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Viviana Alexandra Guanulema Marin, Natuflor

"In de bloemensector hebben rozen nog nooit de kans gehad om zich uit te drukken"

Ken je de nieuwste campagne van Natuflor al? Deze heet NatuTalks en laat rozen aan het woord. "Hier vertellen rozen voor het eerst over hun ervaringen, verhalen en geheimen terwijl ze worden geïnterviewd door onze reporter Rose Roosevelt. Zoiets bestaat niet in de bloemensector," zegt Viviana Alexandra Guanulema Marin van Natuflor, een teeltbedrijf in Ecuador. In dit artikel vertelt ze over dit seizoen.


Rose Roosevelt aan het werk

Natuflor besloot NatuTalks te introduceren omdat ze hun expertise op een creatieve manier wilden bewijzen, vertelt Viviana. "We wilden iets anders creëren; we ontdekten dat rozen in de bloemensector nog nooit de kans hebben gehad om zich uit te drukken. Daarom hebben we een ruimte gecreëerd waar een verslaggever genaamd Rose Roosevelt een geselecteerde groep rozen interviewt en hen hun persoonlijkheden, hobby's, verhalen en nog veel meer laat uiten." Het Natuflor team heeft ook een favoriet artikel. "We zijn vooral dol op het interview waarin onze Rose Toffee haar geheime beroep onthult." Het artikel is hier te lezen.

Stilte alstublieft, rozen aan het woord

Met dit digitale seizoen, dat loopt tot maart 2025, wil het rozenbedrijf bloemisten, grossiers, retailers en anderen die rozen waarderen, bereiken. Tot nu toe zijn ze tevreden met de resultaten. "Mensen houden van de geheime verhalen die rozen vertellen, wat ze zeggen is leuk, onderhoudend en tegelijkertijd informatief," zegt Viviana. De campagne is te vinden op digitale platforms, waaronder de Instagram-pagina van het bedrijf.


In de schijnwerpers

En volgens haar staat er nog meer te gebeuren: "De kern van Natuflor is om te innoveren en niet-traditionele seizoenen te maken. Dat is iets wat altijd bij ons zal blijven horen. 2025 komt met nieuwe ideeën en nieuwe rozenvariëteiten. We kunnen niet wachten om jullie te vertellen waar we allemaal mee bezig zijn."

Klik hier om de catalogus van het seizoen te bekijken

Voor meer informatie:
Natuflor S.A.S
[email protected]
www.natuflor.com