Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuw management team voor Gavita

Gavita International benoemt een nieuw managementteam waarmee de focus nog meer komt te liggen op de teler en het verbeteren van de klantbeleving om met een nieuwe organisatiestructuur succesvol in te kunnen spelen op de continue veranderingen in de internationale Horticulture markt.

Transitie van product- naar projectorganisatie
Gavita International is met de premiummerken Gavita en Agrolux actief als wereldwijde leverancier van geïntegreerde Horticulture oplossingen in de Horticulture markt. Gavita International is onderdeel van het Amerikaanse Hawthorne Gardening Company, dochteronderneming van het beursgenoteerde Scotts Miracle-Gro. De organisatie maakt onder leiding van Managing Director Manuel Oomen sinds 1 maart van dit jaar een koerswijziging van product- naar projectorganisatie als gevolg van de steeds grotere vraag naar geïntegreerde LED technologische oplossingen en het versneld afnemen van de vraag naar HPS. Agrolux-Gavita blijft HPS leveren; door de sterk afnemende vraag zal dit in afgeslankte vorm zijn.

Manuel Oomen: "Deze verschuiving heeft ertoe geleid dat we onze organisatie anders moeten inrichten. Een nieuw management team dat succesvol de transitie kan maken naar een projectorganisatie is daarbij essentieel. Ik ben zeer enthousiast over de kennis en ervaring die onze nieuwe collega's meebrengen, waardoor we in staat zijn om op een structurele en professionele manier onze ambities waar te maken en de klanttevredenheid te verbeteren. 'Als vanzelfsprekend worden onze huidige medewerkers op basis van deze strategie getraind en nieuwe medewerkers geworven."

Het nieuwe management team is vanaf 1 oktober gestart onder leiding van Manuel Oomen.

Nieuw management team
Ad van der Vorst - Financial Director
Talitha Timmerman - Global Sales Director
Marc Salvany - Operations Director
Wendy van der Bent - Human Resources Manager (ad interim)

Verhuizing in 2025
Niet alleen een nieuw management team, maar ook nieuwe huisvesting past bij de nieuwe organisatiestructuur. "De reden hiervan is het teruglopen van de HPS assemblage die direct impact heeft op onze supply chain voor zowel de fysieke bedrijfsruimte als de personele bezetting. De productie van onze LED armaturen vindt momenteel plaats in het Verre Oosten en de Verenigde Staten. Genoemde factoren hebben ertoe geleid dat ons huidige kantoor niet meer passend is voor de wijze waarop we onze organisatie voor de lange termijn willen inrichten en hoe we onze klanten het beste kunnen bedienen. We verhuizen begin 2025 naar ons nieuwe kantoor in Oude Meer. Ons verkoopkantoor in Maasdijk houden we aan, omdat dit kantoor naadloos past in onze strategie waar de teler centraal staat."

Voor meer informatie:
Agrolux-Gavita
www.agrolux.com

Publicatiedatum: