Het merk Perfection® ondergaat een transformatie. Het merk krijgt een rebranding en een vernieuwing van de verpakkingen. "Dit is meer dan alleen een visuele update, het is een weerspiegeling van de toewijding en passie die Perfection® al jaren kenmerken", zegt Pablo Bazzani van La Plazoleta, een van de bedrijven die Perfection alstroemeria's telen. "Deze vernieuwing is bedoeld om de hoge normen van het merk te versterken en de positie als leider in de alstroemeriamarkt te versterken."
United by Perfection
"United by Perfection" is hun slogan, maar volgens Bazzani betekent het meer dan dat. "Het is de kern van onze reis. Jarenlang hebben we niet alleen Alstroemeria's gekweekt, maar ook gewerkt aan het realiseren van een gezamenlijke droom en passie voor het creëren van iets bijzonders. Dit hebben we als team bereikt, met families en individuen die gedreven worden door hetzelfde doel: het leveren van de beste Alstroemeria's."
Het draait allemaal om perfectie
Wat maakt een Alstroemeria een Perfection Alstroemeria? "Wij telen geen gewone alstroemeria's, maar bloemen die voldoen aan strikte kwaliteitsnormen. Als team streven we naar het leveren van de beste alstroemeria's door het volgen van een zorgvuldig proces. Onze focus ligt op het optimaliseren van schoonheid, kleur en duurzaamheid, met als doel bloemen die de verwachtingen overtreffen. We blijven voortdurend werken aan verbetering om het hoogste niveau van kwaliteit te leveren."
Sterke marktvraag
Volgens Bazzani blijft de wereldwijde vraag naar Alstroemeria's van het merk Perfection sterk, met een aanzienlijke groei in 2024 ten opzichte van het voorgaande jaar. De verkoop is met 10% gestegen en bereikte dit jaar een record van 40 miljoen stengels. Terwijl de productiegebieden in Colombia en Ecuador stabiel zijn gebleven, blijft de aanwezigheid van Alstroemeria's groeien doordat bloemisten, supermarkten en belangrijke retailers ze steeds vaker in hun assortiment opnemen. "Het merk heeft zijn positie in markten zoals Europa en Azië verstevigd, terwijl het ook een opmerkelijke groei heeft doorgemaakt in Noord-Amerika, met name in de Verenigde Staten en Canada. Deze prestatie onderstreept de stijgende vraag naar eersteklas bloemproducten en versterkt Alstroemeria's positie binnen de wereldwijde bloemensector."
Merkvernieuwing
De bloemen van het merk Perfection hebben nu een vernieuwde verpakking. "Deze vernieuwing is een weerspiegeling van onze reis en herbevestigt onze belofte om alleen de beste bloemen te bieden. We willen niet alleen bloemen creëren, maar ook blijvende herinneringen."
Voor meer informatie:
Perfection®
La Plazoleta
Suasuque
La Conchita
Flores de Los Andes
Valleflor
Geoflora
Multiflora
www.alstroemeriaperfection.com/