Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
27 maart 2025

11e Sierteelt Marketing Event: terug naar de basis

De wereld verandert sneller dan ooit, maar klantbehoeften blijven opvallend vaak hetzelfde. Wat wel verandert, is hoe je aan die behoeften voldoet. Tijdens het 11e Sierteelt Marketing Event gaan ze terug naar de basis. Met een heldere waardepropositie en een scherp businessmodel voor jouw doelgroepen kun je je tijd, geld en middelen slimmer inzetten.



Programma
14.00 uur | Inloop en ontvangst
14.15 uur | Rondleiding door het Experience Center van Koppert
15.30 uur | Opening door Cock van Bommel, voorzitter NIMA community Foodchain- & Agrimarketing
15.40 uur | Hoe geef je inhoud aan de waardepropositie? – Marc Eijsackers, manager marketing Porta Nova
16.10 uur | Data over de consumentenervaring van onze producten – Rob Tas, manager (inter)nationale relaties Bloemenbureau Holland
16.25 uur | Implementatieronde
16.55 uur | Keynote: De kracht van de waardepropositie – Patrick Kooij, marketingstrateeg & auteur
17.40 uur | Implementatieronde
17.45 uur | Korte break
18.15 uur | Inspirerende lessen uit praktijkvoorbeelden – William van Vessem, marketingstrateeg & Inspirator
19.00 uur | Wrap-up en afsluiting
19.15 uur | Netwerkborrel en diner

Locatie
Koppert Nederland BV (Experience Center)
Veilingweg 14, 2651 BE Berkel en Rodenrijs

Presentaties
Marc Eijsackers
Marc Eijsackers, manager marketing bij Porta Nova, deelt zijn visie op waardeproposities in de sierteelt. Met zijn brede ervaring bij o.a. Royal FloraHolland, Bloemenbureau Holland en Floricultura analyseert hij de trends, (her)kent het belang van waardeproposities en geeft hierover voorbeelden van binnen en buiten de sector.

Patrick Kooij
Patrick Kooij is een Nederlandse expert op het gebied van strategie, marketing en businessmodel-innovatie. Hij is eigenaar van Kooij Marketing & Innovatie en deelt zijn kennis en ervaring op het gebied van strategische marketing en businessmodel-innovatie met studenten, werkende professionals en ondernemers. Zijn doel is anderen te inspireren en informeren over strategisch denken en effectieve marketingstrategieën.

Naast zijn rol als (digitaal) marketingstrateeg is hij ook parttime docent en trainer bij diverse opleidingsinstituten, zoals de Hogeschool Utrecht, SRM, NIMA, Beeckestijn Business School en Essenzo Business School. Daarnaast is hij auteur van het Handboek Managementmodellen voor continue verbetering in organisaties en De Complete Marketing Methode NIMA A-B-C.

William van Vessem
Met bijna 40 jaar ervaring als docent en marketingstrateeg deelt William van Vessem leerzame marketingverhalen met studenten en professionals. Hij begeleidt hen in de NIMA A, B en C opleidingen en adviseert organisaties bij het opstellen van strategische en operationele marketingplannen. Ook tijdens seminars en symposia deelt hij zijn inzichten over de laatste marketingontwikkelingen.

Aanmelden voor het evenement kan hier.

Voor meer informatie:
NIMA Community Food & Agri
Tel: 020 503 93 00
members@nima.nl
www.nima.nl

Publicatiedatum: