Tholen - Op een zonnige woensdagochtend in Honselersdijk begon de tweede dag van de Brands of Plants Spring Days rustig, maar al snel stroomden de inkopers en bezoekers binnen. Dinsdag was ook een drukke dag, vertelt de organisatie van het evenement.
Dinsdagmiddag tijdens de Spring Days
Voorjaar
Met de eerste tekenen van het voorjaar zichtbaar, hing er een positieve sfeer in de mooi aangeklede ruimte waar Amigra Grasses & More, Magical Hydrangea en Addenda hun nieuwste concepten en assortimenten aan tuincentra en retailers lieten zien. Hoewel deze merken onafhankelijk werken, bundelen ze tijdens deze Spring Days hun krachten om hun aanbod te laten zien.
De entree richting het event
Productpresentaties en winkelconcepten bij Amigra Grasses & More
Bij Addenda stonden de campanula's in de schijnwerpers, en waren verschillende concepten te zien voor onder andere Pasen en Moederdag. Bij Amigra Grasses & More de verschillende soorten grassen en ook productpresentaties en bij Magical Hydrangea waren de Hydrangeas voor binnen en buiten te zien.
Productpresentaties en winkelconcepten bij Addenda
Hydrangeaseizoen
"Het hydrangeaseizoen staat weer voor de deur. We zien dat tuincentra zich voorbereiden op de verkoop en druk bezig zijn met inkopen. Met de stijgende temperaturen, minder koude nachten en langere dagen is dit een mooi moment daarvoor," vertelt Dave van der Heiden van De Jong Plant, die onder andere de Magical Hydrangea in het assortiment heeft.
Productpresentaties bij Magical Hydrangrea
Badkuip
Naast de productpresentaties en vernieuwende winkelconcepten was er volop gelegenheid om in gesprek te gaan met de sales- en marketingteams van de verschillende merken. Voor een speelse toevoeging konden bezoekers in de fotobooth van Magical Hydrangea een duik nemen in de roze badkuip.
Voor meer informatie:
Brands of Plants
https://brandsofplants.nl/