Van maandag 24 maart 2025 tot en met vrijdag 28 maart 2025 vindt de 'Meeting point' van Veiling Rhein-Maas plaats in de pauze en na afloop van de veiling. Via het portaal kunt u makkelijk kwantitatieve en kwalitatieve reclamaties online melden.
De melding via het portaal biedt een aantal voordelen:
- Scan de QR-code op de partijbon met uw smartphone of tablet om direct naar het reclamatiescherm van de desbetreffende partij te gaan.
- Door uw reclamatie via het klantenportaal in te dienen, bespaart u tijd, omdat u niet hoeft te bellen of te e-mailen.
- Uw reclamatie wordt altijd automatisch doorgestuurd naar de juiste collega's.
- Uw reclamatie kan direct aan een partij worden toegewezen vanuit uw transactieoverzicht in het klantenportaal. U hoeft dus geen extra informatie over de partij in te voeren, omdat alle informatie al beschikbaar is. Op deze manier kunnen misverstanden en fouten worden voorkomen.
- Digitale reclamaties besparen resources zoals papier.
- U hebt ook de mogelijkheid om foto's van uw reclamatie te uploaden in het klantenportaal.
- Als klant kunt u op elk moment de status van de verwerking van uw melding bekijken.
- Uw klacht staat los van de beschikbaarheid van de werknemers.
Kom langs bij de 'Meeting point' in de afmijnzaal. De collega's van Relatiebeheer klanten laten graag zien hoe het melden van reclamaties via het portaal werkt.
Bron: Veiling Rhein-Maas