Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Kalanchoë-campagne trapt vernieuwde promotie af met het thema ‘Wedding Time’

Deze week start de eerste campagne binnen de vernieuwde promotiestrategie voor Kalanchoë. Onder de nieuw gekozen pay-off 'Kalanchoë - part of life' staat het thema 'Wedding Time' centraal. Beelden en gerichte online campagnes zetten de Kalanchoë in de schijnwerpers en bieden kwekers, inkopers en bloemisten nieuwe promotiekansen.

Part of life: Wedding Time
Het eerste piekmoment van de vernieuwde marketingcampagne voor Kalanchoë is van start gegaan. De pay-off 'Kalanchoë - part of life' krijgt hierin vorm met het thema 'Wedding Time', dat aansluit bij een belangrijke mijlpaal in het leven van de doelgroep: trouwen. Een gestylde bruiloft met Kalanchoë is misschien niet vanzelfsprekend, maar met prachtige beelden laten ze zien hoe veelzijdig de plant is – en hoe je op een betaalbare manier toch schitterend bloemwerk op je bruiloft kunt hebben.

© Kalanchoe.nlPastel perfect, Sorbet brightness, Vogue chic

Inspirerende beelden in online campagnes
Om het thema kracht bij te zetten, werd een uitgebreide fotoshoot georganiseerd waarin de Kalanchoë centraal staat binnen drie stijlen: zachte pasteltinten in Pastel perfect, expressieve knalkleuren in Sorbet brightness en luxueus wit in Vogue chic. De komende maanden worden deze beelden ingezet in online campagnes, gericht op een jongere doelgroep. Zo ontdekken zij de veelzijdigheid van dit product.

Kleurrijke beelden voor iedereen beschikbaar
Ben je een kweker, inkoper, verkoper of marketeer in de sector en heb je veel met Kalanchoë te maken? Dan kun je gratis gebruik maken van de nieuwe beelden en deze inzetten op je eigen kanalen. Denk bijvoorbeeld aan een nieuwsbrief richting klanten of op social media. De beelden zijn gratis te downloaden door eenmalig een gratis account aan te maken op https://www.kalanchoe.nl/nl/professional/.

Over de campagne
De nieuwe Kalanchoë-campagne wordt de komende jaren geleid door Marketingbureau Pull Position en zet in op een frisse, digitale koers met meer focus op online kanalen, beleving en het enthousiasmeren van een jongere doelgroep (25-40 jaar). Onder de pay-off 'Kalanchoë - part of life' wil de campagne de veelzijdigheid en duurzaamheid van de plant benadrukken. Deze vernieuwde aanpak versterkt de marktpositie van Kalanchoë en Kalanchoë Garden in Europa.

Voor meer informatie:
Kalanchoë Garden
www.kalanchoe.nl

Publicatiedatum: