Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek Royal FloraHolland 2024

Royal FloraHolland voert jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek uit onder leden en kopers om inzicht te krijgen in de tevredenheid over hun dienstverlening en de coöperatie.

"De resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek geven ons goed zicht op hoe jullie als leden, kwekers en kopers onze dienstverlening ervaren. We realiseren ons goed dat we soms veel van jullie vragen. Terwijl we elke dag hard werken aan vernieuwing en verbetering, blijft de winkel ook gewoon open. Wat voor alle partijen niet altijd makkelijk is," deelt Royal FloraHolland.

© Royal FloraHolland

Algemene tevredenheid
"Ten opzichte van de voorgaande jaren zien we over het algemeen een stabiel beeld. Bij leden en bij kopers zien we op een aantal vlakken een positieve ontwikkeling. Leden en kopers zijn tevreden over onze financiële dienstverlening en de klok als goed in- en verkoopinstrument. Met daarbij een hoge waardering voor onze 100% betaalzekerheid voor kwekers."

"In 2024 is de waardering voor Floriday toegenomen onder leden en onder kopers zien we een positieve ontwikkeling qua draagvlak voor Floriday. Verder zijn kopers in 2024 positiever geworden over de logistiek van klok- en directe aankopen en hebben ze meer vertrouwen in de directie gekregen."

Om aandacht voor te houden
De hoogte van de kosten in het algemeen en de prijs/waarde verhouding van het gehuurde vastgoed zijn voor verbetering vatbaar. "Sommige zaken zijn snel en makkelijk te verbeteren, andere zaken kosten meer tijd. De ervaren afstand tot Royal FloraHolland en de zeggenschap blijven ook punten van aandacht, maar uit het onderzoek blijkt dat genomen maatregelen hun vruchten beginnen af te werpen. Zo wordt dit punt door sommige leden minder vaak genoemd als reden voor ontevredenheid ten opzichte van vorig jaar."

Meer weten over het onderzoek? Bekijk hier de belangrijkste resultaten

Bron: Royal FloraHolland

Publicatiedatum: