Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Promotiecampagne ‘Vitamin Hydrangea’ zet tuinhortensia in de schijnwerpers

Het buitenseizoen staat voor de deur. Hydrangea World breidt daarom de campagne 'Vitamin Hydrangea' uit met speciale aandacht voor de tuinhortensia. Eerder ging deze nieuwe campagne al van start voor de kamerhortensia. Nu is het tijd om ook de kracht van de tuinhortensia te laten zien. Deze langbloeiende plant geeft elke tuin of terras een frisse, kleurrijke impuls.

© Hydrangea World

De campagne speelt in op de groeiende vraag naar een groene en gezonde omgeving. Consumenten worden geïnspireerd om elke buitenruimte – van stadstuin tot balkon- om te toveren tot een bloeiende oase. Een buitenruimte vol hortensia's nodigt namelijk uit om vaker buiten te zijn, wat bijdraagt aan welzijn en een positief leefklimaat. De focus ligt op consumenten in Nederland, Duitsland en Polen.

Tuinhortensia: natuurlijke blikvanger van het buitenseizoen
De tuinhortensia staat bekend om haar uitbundige bloei en langdurige sierwaarde. Dankzij een breed kleurenpalet en verschillende bloemvormen is de hortensia een echte blikvanger – van het vroege voorjaar tot diep in de nazomer. De plant biedt volop mogelijkheden voor tuinontwerp en styling, en past in elke buitenruimte.

© Hydrangea World

Ondersteuning voor de vakhandel
Voor kwekers, exporteurs en retailers zijn er nieuwe sfeerbeelden van de tuinhortensia beschikbaar die benadrukken hoe de tuinhortensia jouw buitenruimte en welzijn een boost geven. De nieuwe beelden kunnen kosteloos worden aangevraagd via info@hydrangeaworld.com en kunnen ingezet worden voor promotie op winkelvloer, in folders of op social media.

Collectieve promotiecampagne
De promotiecampagne 'Hydrangea World' is een initiatief van alle hortensia aanvoerders van Royal FloraHolland in samenwerking met meerdere Europese hortensiaveredelaars en –vermeerderaars. Marketingbureau Concept Factory voert de campagne uit, die zich gedurende het seizoen richt op zowel kamer- als tuinhortensia. Op de eigen kanalen van Hydrangea World (website en social media) wordt bovendien samengewerkt met de producenten van snijhortensia.

Voor meer informatie:
Hydrangea World
www.hydrangeaworld.com

Publicatiedatum: