"Hoe zet ik een vernieuwd product in de markt?" Examenkandidaten van de opleiding Bloem, groen en styling pitchten hun product aan de juryleden: Inge Quint, international floral designer, Jeroen van der Zwan, docent economie en Monique van Weerdenburg, projectleider Onderwijs & Arbeid bij Greenport Aalsmeer. Een zware taak voor "de dragons" want de studenten pitchten allemaal vol enthousiasme, ieder op hun eigen wijze, en met veel passie over het vernieuwde product.© Yuverta
Prijswinnaars
Juliette had nagedacht over een verduurzaming in de logistiek. Met haar innovatie en duidelijke presentatie haalde ze de derde prijs, een waardecheque van 100 euro. Desi deed een uitgebreid marktonderzoek voor haar ontwerp van een herbruikbare bloementas. Met veel humor en enthousiasme gepitched wat goed was voor de tweede prijs, een waardecheque van 150 euro. De hoofdprijs, een waardecheque van 250 euro was voor Renske. Volgens de jury het meest innoverende idee; een slimme vaas, gekoppeld aan een app, die advies geeft over het verzorgen van de bloemen. © Yuverta
Hotspot Teelt
Deze Dragons' Den werd gepresenteerd door vakdocent Mara van den Berg. Hotspotmanager Kees Bakker Hotspot overhandigde de prijzen, gesponsord door Hotspot Teelt - powered by Yuverta.
Voor meer informatie:
Yuverta
www.yuverta.nl