Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

FleuroStar Award 2019

Een uitstekende volgorde: eerst eten, dan de ceremonie, vervolgens een toetje. Enfin, de microfoon is voor voorzitter van de avond Simone van Trier.
Een uitstekende volgorde: eerst eten, dan de ceremonie, vervolgens een toetje. Enfin, de microfoon is voor voorzitter van de avond Simone van Trier.
Kijkje in de zaal
Kijkje in de zaal
Michael Kester, hoofd bloemenveredeling bij Syngenta Flowers, heet de mensen welkom op het bedrijf in De Lier.
Michael Kester, hoofd bloemenveredeling bij Syngenta Flowers, heet de mensen welkom op het bedrijf in De Lier.
Karol Pawlak, die onlangs benoemd is tot president van FleuroStar
Karol Pawlak, die onlangs benoemd is tot president van FleuroStar
Klaus Gaumann, directeur marketing bij Selecta one, die vorig jaar met de Purple Sun de FleuroStar Award won. Hij vertelde dat men na het winnen van de award eerst een goed feestje gebouwd heeft, maar dat men daarna versteld stond van de vele aandacht die FleuroSelect en de verschillende media voor het product wisten te genereren. Vervolgens heeft het bedrijf het afgelopen jaar simpelweg veel meer osteos verkocht dan daarvoor.
Klaus Gaumann, directeur marketing bij Selecta one, die vorig jaar met de Purple Sun de FleuroStar Award won. Hij vertelde dat men na het winnen van de award eerst een goed feestje gebouwd heeft, maar dat men daarna versteld stond van de vele aandacht die FleuroSelect en de verschillende media voor het product wisten te genereren. Vervolgens heeft het bedrijf het afgelopen jaar simpelweg veel meer osteos verkocht dan daarvoor.
Klaus Gaumann
Klaus Gaumann
Sirekit Mol, marketing manager bij Beekenkamp, vertelt over de begonia elation Dream Garden MacaRouge
Sirekit Mol, marketing manager bij Beekenkamp, vertelt over de begonia elation Dream Garden MacaRouge
Bob Leek van Sakata introduceert de begonia Viking red on chocolate
Bob Leek van Sakata introduceert de begonia Viking red on chocolate
Joost Kas van Syngenta doet hetzelfde maar dan voor Pelargonium Pretty Little Pink Splash
Joost Kas van Syngenta doet hetzelfde maar dan voor Pelargonium Pretty Little Pink Splash
Pelargonium Red Explosion was de inzending van Florensis, welke kort geïntroduceerd werd door Robert
Pelargonium Red Explosion was de inzending van Florensis, welke kort geïntroduceerd werd door Robert
Een heuse delegatie van de verdelingsafdeling van Dümmen Orange vertelt over de Pelargonium zonale Survivor Idols Rosalinda
Een heuse delegatie van de verdelingsafdeling van Dümmen Orange vertelt over de Pelargonium zonale Survivor Idols Rosalinda
En last but not least deed Erwin Giezen, marketing manager bij MNP Flowers, een kort woordje waarin hij de Xerochrysum bracteatum Granvia Gold introduceerde.
En last but not least deed Erwin Giezen, marketing manager bij MNP Flowers, een kort woordje waarin hij de Xerochrysum bracteatum Granvia Gold introduceerde.
Eda Demir van OptiCept vertelt over een door deze Zweedse stratup ontwikelde techniek, waarmee stek langer bewaard kan worden, beter wortelt en van hogere kwaliteit is. Bovendien is de houdbaarheid en kwaliteit van zowel verse groenten en fruit, als ook van ingevroren of gedroogd product, er mee op te halen. Sinds begin dit jaar is het bedrijf opgenomen in de gelederen van Syngenta en experimenteert men volop met deze nieuwe techniek
Eda Demir van OptiCept vertelt over een door deze Zweedse stratup ontwikelde techniek, waarmee stek langer bewaard kan worden, beter wortelt en van hogere kwaliteit is. Bovendien is de houdbaarheid en kwaliteit van zowel verse groenten en fruit, als ook van ingevroren of gedroogd product, er mee op te halen. Sinds begin dit jaar is het bedrijf opgenomen in de gelederen van Syngenta en experimenteert men volop met deze nieuwe techniek
Cor Bremmer, commercieel directeur ornamentals; Marc Driessen, directeur ornamentals; Sirekit Mol, marketing manager; Ans van der Velden, hoofd veredeling – allen van Beekenkamp Plants; en Heike Gronemann, voorzitter van de FleuroStar jury en Karol Pawlak, president van FleuroStar
Cor Bremmer, commercieel directeur ornamentals; Marc Driessen, directeur ornamentals; Sirekit Mol, marketing manager; Ans van der Velden, hoofd veredeling – allen van Beekenkamp Plants; en Heike Gronemann, voorzitter van de FleuroStar jury en Karol Pawlak, president van FleuroStar
Verschillende partijen hebben zich aan de award verbonden middels een extra bijdrage, een ‘cadeautje’ oftewel cheque voor de winnaar. Dit zijn: Waterdrinker, Pull PositionDesch Plantpak en Stokvis Content.
Verschillende partijen hebben zich aan de award verbonden middels een extra bijdrage, een ‘cadeautje’ oftewel cheque voor de winnaar. Dit zijn: Waterdrinker, Pull PositionDesch Plantpak en Stokvis Content.