Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Sector | Marketing

Promotiecampagne ‘Vitamin Hydrangea’ zet tuinhortensia in de schijnwerpers

Holland Bulb Market introduceert nieuwe Capperlijn

Kalanchoë-campagne trapt vernieuwde promotie af met het thema ‘Wedding Time’

11e Sierteelt Marketing Event

Bumblebees, barriers en wat beweegt de consument?

Phalaenopsisteler biedt staande versie van CC Sign

Strelitzia kamerplanten in de spotlights met rondleiding en winacties

Boer zoekt toerist: hoevetoerisme als groeikans

Campagne 'Enjoy our Flowers' gelanceerd

"Enjoy our flowers, but don't cross the flower line"

Ondernemerscongres Plantion

"Bloemisten hebben goud in handen, want bloemen en planten maken gelukkig"

Jongeren dichter bij de sector brengen

Trad-wives, back to the 60's en surrealisme

Fotoreportage Groenbranche trends 2026

Nieuwe consumentencampagne Bloemenbureau Holland

De kweker als expert

Joost Bongaerts over de Netflix-serie With Love, Meghan:

"Een wereldwijde schijnwerper op bloemen en een grote kans voor de bloemensector"

Elke plant een eigen video, online de mooiste uitzoeken

De Grote Tuinverbouwing en Plantion bundelen krachten: elke maand een plant in de spotlight

"O2 Tree concept biedt oplossing voor dalende verkoop laanbomen op pot"

Gratis promotiemateriaal voor geraniumverkoop

Consumenten inspireren om balkon, terras of tuin op te fleuren met geraniums

Kwekerij Wouters transformeert tuinen als nieuwe partner van ‘De Grote Tuinverbouwing’

Hallo voorjaar, hallo vieze handen en modderige voeten

Sector verweert zich na klachten over campagne 'Geef boeren toekomst'

Marjolein Belt versterkt salesteam van Floramedia Nederland

Anthurium Info sluit zich aan bij GreenBee Foundation

Een eigen anthurium voor kinderen in de klas

Exporteurs krijgen boeketinspiratie:

“Wat is een boeket zonder lelie?”

Colombiaanse bloemen sieren het Amerikaanse Capitool

Bloemen blijven populair Valentijnsgeschenk

De bloementrends van 2025

Nieuwe campagne 'Vitamin Hydrangea' benadrukt positieve effecten van hortensia

Decorum lanceert World Cup Floral Art 2025 campagne

'Kerstboom eruit, groene kamerplant er in' te zien in cijfers