Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Sector | Detail/retail

Kiest de consument voor duurzaamheid?

Datagedreven meten milieu-voetafdruk sierteelt

Tafelbanners voor een rustig winkelbeeld

Kwekers op retailtour

Een kijkje buiten de kas

Training

Leer de geheimen van effectief verzuimbeheer

Steef van Adrichem, Ansu

" We willen aparte plantjes in leuk design herkenbaar verkopen"

Pilots met éénkoopskarren en tafelbanners

'Onder de kopers is de bereidheid om te verduurzamen er zeker’

VBW formaliseert samenwerking detailhandelslobby met INretail

Aanscherping klimaatdoelstellingen

Lidl wil ruim 42% reductie van landbouwemissies in 2034

Julia Köhler, Marshmalllow and Magnolia

“We zien een trend richting de klassieke bloemen, zoals Iris, Callas en Anthuriums”

Bram Verschoor (Lowpad) en Ron Fransen (Celdomy)

"We halen nu met gemak een picktijd van 21 seconden"

Award voor Modiforms ecoExpert online packaging

Ronald van Norde, Agora Group

"Er zijn nog veel bloemen die wel opvallend hoge prijzen hebben"

“Goede bloemen zijn echt bizar duur”

Eenmalige bruto uitkering in december voor detailhandel bloemen en planten

Maandcijfers Royal FloraHolland

Snijbloemen zorgen voor hogere omzet